- - forma
- - paštu
- · sarjanumero;
- · sorozatszám;
Záruka výrobce, společnosti BESTWAY®
V souladu s evropskou směrnicí č. 1999/44/ES a národními právními předpisy poskytuje společnost Bestway zákazníkům poprodejní servis.
Kategorie, pro něž poskytujeme služby pro zákazníky: nadzemní bazény, vířivky, profesionální čluny, čerpadla filtrů, pískové filtry a elektrické výrobky.
Chcete-li najít informace o našich výrobcích nebo reklamovat zboží v záruce, navštivte stránku https://www.bestwaycorp.cz/support/index a vyplňte všechny požadované údaje. Případně se můžete obrátit na místní centrum služeb pro zákazníky https://www.bestwaycorp.cz/support.
Řešení žádosti usnadníte a urychlíte, když si před podáním připravíte následující dokumenty:
- Potvrzení o prodeji
- Obrázek závady
- Číslo šarže
DŮLEŽITÉ:
Společnost Bestway opraví nebo vymění POUZE POŠKOZENOU ČÁST, NIKOLI CELÝ KOMPLET.
Společnost Bestway si vyhrazuje právo odeslat výrobek na další zkoušky.
Žádáme o uvedení úplných informací, abychom vám mohli co nejlépe pomoci
Společnost Bestway nese výhradní odpovědnost za vše, co předepisují příslušné právní předpisy, jakož i za smluvní závazky (příklad: čl. 3,4,5 směrnice 1999/44/ES).
Záruka společnosti Bestway® se vztahuje na výrobní vady zjištěné během vybalování nebo používání výrobku v rámci stanovených mezí použití a za předpokladu respektování varování a pokynů uvedených v uživatelské příručce. Záruka se vztahuje pouze na výrobky, které nebyly nijak upravovány žádnou třetí stranou. Výrobek musí být skladován a je třeba s ním zacházet ve shodě s technickými doporučeními.
ČASTÉ DOTAZY, PŘÍRUČKY, VIDEA A NÁHRADNÍ DÍLY NALEZNETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH NAŠÍ PODPORY: www.bestwaycorp.cz/support.
VIDEA MŮŽETE TAKÉ ZHLÉDNOUT NA KANÁLU BESTWAY NA YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService.